niedziela, 13 lipca 2014


"Coś się kończy, coś się zaczyna"


Decyzję o pisaniu bloga podjąłem już dawno temu, lecz długo nie mogłem się za niego zabrać. Wymówkami były studia bądź pisanie pracy magisterskiej, a przede wszystkim, lenistwo. Ale najważniejsze, że w końcu jest (z dedykacją dla Kasi i Macieja, którzy długo na niego czekali).

Kim jestem? Nazywam się Szymon i jestem przy końcu podróży ze studiami magisterskimi. Najbardziej uwielbiam spędzać czas z moją dziewczyną i przy dobrej książce.

Tematyka bloga: Blog będzie dotyczył przede wszystkim literatury fantastycznej. Będą się pojawiały recenzje, a także zapowiedzi najciekawszych fantastycznych książek mających się ukazać w naszym pięknym kraju. Jednakże z pewnością pojawią się też recenzje powieści spoza nurtu fantastyki. Postaram się, by miały swą obecność także wpisy o filmach, muzyce, a nawet o grach komputerowych.

Tyle tytułem wstępu. Na dniach powinna się pojawić pierwsza recenzja i z pewnością zmieniona zostanie szata graficzna bloga. To jest mój pierwszy blog, więc liczę na to, że moje wpisy będą się ukazywać systematycznie i będą na tyle dobre, by Was zainteresować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz